woensdag 31 oktober 2012

Kerstdoosje



Als ik met de kerstdagen op familiebezoek ga, dan is het altijd leuk om iets mee te brengen.
Dit schattige doosje is zeer geschikt om een lekker chocolaatje of andere kleinigheidje 
op een leuke manier te verpakken.


De basis is een stuk Very Vanilla Cardstock van 21 x 15cm.
Ril deze op de zijde van 21 cm op 1 - 6 - 11 en 16 cm
Draai het papier om en ril vervolgens op 5 cm. Vervolgens de 4 vierkanten 
die ontstaan aan de onderzijde van de basis inknippen tot de rillijn.


Voordat ik het doosje in elkaar plakte heb ik het eerst bestempeld met een kersttak 
uit de stempelset Bells&Boughs. Hiervoor heb ik de Stampin' write markers 
direct op de stempel gebruikt en vervolgens afgedrukt. Met de kleur Cherry Cobler heb 
ik de besjes gekleurd en voor de blaadjes heb ik Garden Green gebruikt. 
Op deze manier kun je je eigen dessinpapier creëren!

Aan de voorzijde heb ik een kerstbal uit de set Delightful Decorations gestempeld, gestanst en met Stampin' Dimensionals op het doosje geplakt. Een beetje Smooch Spritz 
erop gespoten voor een glans effect en tenslotte nog een lintje.


Voor het andere doosje heb ik als basis Crumbcake Cardstock gebruikt.
De hulsttak is met Crumbcake inkt op het doosje gestempeld.
Aan de voorzijde heb ik een label uit de set Four Frames bevestigd met
Stampin' Dimensionals. De tekst op de label komt ook uit de set Bells&Boughs.


Er zijn nog 2 plekken beschikbaar voor de Virtuele Club
Meld u nu ook aan en bestel maandelijks (gedurende 5 maanden) voor € 40 
aan Stampin' Up producten. Een goede manier om uw collectie producten bij elkaar 
te sparen, zonder in één keer veel geld uit te geven. Bovendien bent u éénmaal gedurende deze 5 maanden gastvrouw en profiteert u dus van minimaal  € 30 aan gratis producten!
Stuur een mail naar: mail@stampinclubnederland.nl om u aan te melden.

Bedankt voor het langskomen en een fijne dag vandaag!

Groeten, Yvonne


Gebruikte materialen:
Stempels: Delightful Decorations, C127787 (p.10), Bells&Boughs, C121142 (p.20), 
Four Frames C123442 (p.124)
Papier: Crumbcake, Very Vanilla
Inkt: Cherry Cobler, Garden Green
Lint: Seam Binding Ribbon, Cherry Cobler 120992 (p.172)
Accessoires: Ornament Punch 119847 (p.184), Decorative Label 120907 (p.182)
Smooch Spritz Vanilla Shimmer 11872 (p.158)



2 opmerkingen:

Clarle van der Lugt zei

Prachtig gemaakt.Je bent een inspiratie!!

Je@net zei

Wat ziet dat er mooi uit, Yvonne. Dat maaakt geven (en krijgen :o) inderdaad een stuk leuker!