dinsdag 4 december 2012

Tutorial - Sour Cream Container

Voor de stempel party's die ik in oktober en november gaf, maakte ik voor de gasten deze leuke cadeautjes met een lekker chocolaatje erin. Het worden ook wel Sour Cream Containers genoemd. Je bent ze vast wel eens tegengekomen op internet. Het is niet moeilijk om te maken en ontzettend leuk om te geven! 


Ik heb een tutorial voor jullie gemaakt. Het enige dat je nodig hebt is een stuk dubbelzijdig dessinpapier van 10x12cm en dubbelzijdig tape.



Plak het dubbelzijdig tape aan de twee lange zijde en 
aan één korte kant van het stuk papier.


Breng de beide korte kanten naar elkaar toe en 
plak aan elkaar vast, zodat een koker ontstaat.


Plak nu één zijde van de koker dicht. 
Let hierbij op dat de naad niet precies in het midden zit,
maar aan de zijkant.


Stop er een cadeautje in, bijvoorbeeld chocolade. Plak nu de andere zijde
dicht. Maar dan in de tegenovergestelde richting.


Het ziet er dan uit, zoals op de foto hierboven.


De onderzijde en bovenzijde heb ik bewerkt met een ribbelmaker (helaas niet meer verkrijgbaar). Je kunt ook een aantal rillijnen maken m.b.v. een rilpen of score-board.
Ik heb de doosjes nog versierd met een tekst en stempels op een ovaal.

Veel stempelplezier!

Yvonne

Gebruikte materialen
Papier: DSP PolkaDotParade (# 126902)
Stempels: Made for you (# C126342), Mixed Bunch (# C125537)
Accessoires: Punch Extra-Large Oval (# 119859)