donderdag 18 april 2013

Nieuwe SU-per Challenge - sketch



Vandaag is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij SU-per Challenges.
De laatste challenge was toch wat lastig, gezien het aantal inzendingen. Maar deze keer is de opdracht een sketch. Dat moet te doen zijn, toch?
Ik heb deze week een aantal kaarten nodig voor mannen. Maar niets meer in voorraad. Dus heb ik de sketch gebruikt om een kaart voor een man te maken. Dit is 'm geworden:


De gebruikte Soda Pop Top (zeg maar: bierdopje) heb ik door de Big Shot gedraaid, waardoor deze plat wordt. Daarna heb ik het uurwerk erin geplakt. Het uurwerk kun je gemakkelijk ponsen met de 1" cirkelpons. De achtergrond is gestempeld met behulp van de set Clockworks. Het horloge komt uit de set Dapper Dad, die je kunt vinden in de lentecatalogus. Net als het dessinpapier, Parker's Patterns.

En toen ik eenmaal op gang was heb ik een hele serie gemaakt. Maar die laat ik later zien. Hieronder nog een lijstje met gebruikte materialen en bestelnummers. Mocht je de gebruikte producten willen bestellen of wellicht nog andere producten nodig hebben, stuur mij dan een mail: mail@stampinclubnederland.nl. Ik plaats aankomende zaterdag 20 april de laatste vezamelbestelling voor de maand april.

Fijne dag vandaag!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Stempelset: Clockworks (127292), Dapper Dad (129189), Itty Bitty Banners (126257)
Papier: Crumbcake, Parker's Patterns (131021)
Inkt: Crumbcake, Cherry Cobbler, Early Espresso
Accessories: Bitty Banners Framelits (129267), Natural Designer Buttons (127554), 
Soda Pop Tops (129388), 1" cirkelpons

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat gaaf, Yvonne! Lekker stoer en helemaal leuk met dat horloge!

Unknown zei

Erg mooie mannenkaart heb je gemaakt!!