vrijdag 14 juni 2013

Meer babykaartjes met nieuwe producten


In mijn bericht van afgelopen dinsdag schreef ik al dat ik vorig weekend lekker op dreef was met de nieuwe In Color kleuren en de set Label Love. Toen liet ik al een serie babykaartjes zien en vandaag kunnen jullie de laatste twee kaartjes bewonderen.


Toen ik bij de vorige kaartjes de tekst had geponst met de 7/8" Scallop Circle Punch, bleven alleen de 'frames' van het label over. Daar kon ik ook wel wat mee.... En dus stempelde ik er letters uit een nieuwe set ABC-123 Sketch Alphabet & Numbers in.

De achtergrond is bewerkt met de schaapjes uit de Spring Sampler Set (125512). En met de embossingfolder Fancy Fan (127751). Toen ik het geëmboste stuk vervolgens omdraaide, zag ik er de wollen vacht van een schaap in :). Voor deze kaart gebruikte ik naast Coastal Cabana ook nog de kleur Baked Brown Sugar.


Natuurlijk ook nog een 'meisjesversie' gemaakt. Waarbij ik de rand maakte met de embossingfolder Needlepoint Border (129383). De tekst komt wederom uit een nieuwe set genaamd Happy Day. Nog wat bloemetjes met de Itty Bitty Shapes Punch Pack (118309) gemaakt en een pareltje erin om het af te maken.


Een fijne dag vandaag!

#########################

StampinClubNederland
Vanaf 1 mei: Sparen voor mooie producten bij StampinClubNederland
12 oktober: Compleet verzorgde workshopdag - houd deze datum vrij! 

StampinClubNederland is er ook bij! Kom je ook?

2 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh, deze zijn ook al zo mooi, Yvonne! Vind ze allebei erg goed gelukt!

Unknown zei

Wat een leuke kaartjes weer! Echt heel gaaf :) en super leuk voor een baby... heb ik ook nodig binnenkort ;-)