woensdag 18 februari 2015

Workshop: Schilderij bloemen en vlinders

Hallo en leuk dat je weer even langskomt! Afgelopen maandag liet ik in een bericht al het prachtige papier Painted Blooms zien. Deze serie Designer Papier kun je vinden in de lentecatalogus. Alle vellen zijn prachtig en eigenlijk zonde om in te snijden. Maar je kunt er zoveel leuke projecten mee maken (mijn tweede pakket is inmiddels in bestelling). Een van de vellen ziet er zo prachtig uit, dat ik het echt zonde vond om deze te versnijden. Ik heb 'm daarom ingelijst in een 30,5 cm x 30,5 cm 3D-lijst:


Met de Butterflies Thinlits Dies heb ik twee vlinders gestanst (de grootste en de middelste maat) en deze op het papier geplakt. Zo heb je in een handomdraai een leuke decoratie voor in huis. En het lijkt net alsof het gestempeld is! Ik kreeg er zoveel leuke reacties op, dat ik hetzelfde idee op een andere manier verwerkt heb. Namelijk in een kleiner formaat 3D-lijst en zelf gestempeld :-). Wat dat blijft toch het leukst! Dat ziet er zo uit:


Als het je ook leuk lijkt om dit schilderijtje te maken, geef je dan op voor de workshop.

Workshop: Schilderij Bloemen & Vlinders
Vanavond gaan we een 3D-schilderij maken met een 'watercolour-look' . We gebruiken daarbij de stempelset Painted Petals. Daarnaast maken we nog een setje eenvoudige kaartjes met dezelfde stempelset.
Dinsdagavond 10 maart 20.00 uur - 22.30 uur 
Prijs: € 15,00 incl. materiaal
Prijs: € 39,50 incl. materiaal én stempelset Painted Petals
Indien opgave incl. stempelset, dan kan dat tot uiterlijk 1 week voor de workshopdatum ivm het bestellen.


Ik hoop je te kunnen begroeten op dinsdag 10 maart. Kun je dan niet, maar wel op een andere avond/ ochtend? Laat het me even weten.

Tot stempels!

Yvonne

PS. Er komen vandaag ook weer nieuwe Weekly Deals. Vanaf 12.00 uur kun je ze vinden aan de linkerkant van de website. Voor bestellingen kun je me mailen: mail@stampinclubnederland.nl

Gebruikte materialen: