woensdag 25 maart 2015

Nature's Perfection - Bedankkaartjes


Nog tot het einde van deze maand kun je bij besteding van elke € 60 GRATIS een product kiezen uit de Sale-a-Bration folder (de online versie staat rechts op de website).  En sinds begin deze maand zijn er -naast de bestaande producten - nog eens 4 extra bonusproducten bijgekomen. Waaronder de stempelset Nature's Perfection en het prachtige vellum Sheer Perfection.


Het vellum is prachtig bedrukt met allerlei afbeeldingen en leent zich perfect om in te kleuren met de Stampin' Write Markers. Op Pinterest vind je hiervan verschillende voorbeelden.

Eén van die voorbeelden inspireerde me tot het maken van deze bedankkaartjes, die klanten deze maand bij de bestelling ontvangen. 


Op het inspiratiekaartje is gebruik gemaakt van het vellum Sheer Perfection. Maar ik bedacht me dat je met de stempel set ook heel makkelijk je eigen 'vellum' kunt maken.  


Je hebt daar Stazon stempelinkt en vellum voor nodig en uiteraard één of meer stempelsets. Ik gebruikte de stempelset Nature's Perfection en combineerde dit met de set Papillon Potpourri. Hiermee maakte ik een 'vlinder' versie. Toen die klaar was heb ik nog een combinatie van bloemen en vlinders gemaakt:


Als je klaar bent met stempelen moet het inkt even drogen. Draai dan het vellum om en kleur met verschillende kleuren naar wens de afbeeldingen in met behulp van de Stampin' Write Markers.


Het is ontspannen om te doen en het resultaat is prachtig. Een achtergrond vel helemaal naar eigen wens in een passende kleur gemaakt.


Tenslotte heb ik het vel in stukjes gesneden, op een stuk Whisper White Cardstock geplakt en verwerkt op een kaart. De Nederlandse tekst komt uit de set K.J.E.G. (Koop Je Eigen Geschenk).


Aankomende zaterdag -28 maart- is de allerlaatste mogelijkheid om deze en andere Sale-a-Bration producten GRATIS te bemachtigen bij besteding van elke € 60. Mail je bestelling door naar: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:

3 opmerkingen:

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Hele mooie kaart, prachtig met de vlinders op het vellum. Ik heb ooit een keer zwarte versafine gestempeld op vellum, maar het bleef nattig, na dagen kon ik het nog afvegen, zal wel niet de juiste inkt zijn dan.
Groetjes Ingrid

Yvonne zei

Als het nog zo lang 'nattig' is dan is de inkt inderdaad niet juist geweest. Maar met Stazon gaat het perfect. Bedankt voor je reactie, Ingrid.

gerrie zei

Wat ben je heerlijk bezig met stempelen Yvonne, wat fijn dat je ons daarin laat delen, ik kijk alle dagen naar je hoor. Zodra ik kan, dan kom ik weer een keer.