donderdag 26 mei 2016

Birthday Blooms - For You


Dit kaartje maakte ik al een hele poos geleden. Ik gebruikte hiervoor de set Birthday Blooms. Deze set zul je ook in de nieuwe catalogus weer terugvinden (jippie!).

De bloem stempelde ik op Shimmery Whisper White Cardstock. Naast Watercolor Paper is dit cardstock perfect om in te kleuren met de Aquapainters. De basiskaart is Pool Party. Hierop stempelde ik een aantal grote bloemen voor een subtiele achtergrond. 
Verder combineerde ik op de kaart verschillende designs van het Birthday Bouquet Designer Series Paper. 



***28 mei - laatste bestelling huidige catalogus***
Als je de nieuwe catalogus al in handen hebt, dan is het je misschien al opgevallen (of juist niet, maar dan ben je bij deze geïnformeerd) dat de prijs van het cardstock iets in prijs is verhoogd. Stampin' Up! was genoodzaakt deze prijzen te verhoging, door stijgende productiekosten.

Zowel het gekleurde A4 cardstock als de scrapvellen (12"x12") zijn verhoogd. Met ingang van 1 juni zijn de A4 pakken € 9,75. En de scrapvellen zijn € 13,50. Voor het Whisper White en Very Vanilla betaal je € 11,00.

Aankomende zaterdag 28 mei, plaats ik de allerlaatste bestelling voor de huidige jaarcatalogus. Vul je kleurencollectie aan en profiteer nog van de lagere prijzen van het cardstock. Mail je bestelling door aan: mail@stampinclubnederland.nl 

Een fijne dag vandaag


tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:

1 opmerking:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Yvonne!