zaterdag 20 augustus 2016

60 jaar getrouwd - Number of Years Stampin' Up!


Afgelopen week waren mijn oom en tante maar liefst 60 jaar getrouwd. Dit diamanten jubileum is een mooie mijlpaal om te beleven en natuurlijk een kaartje waard.


De ideale set voor een jubileum is wat mij betreft Number of Years. De set bevat prachtige cijfers, die met de bijpassende Large Numbers Framelits gestanst kunnen worden.

Nadat ik de cijfers gestempeld had, stempelde ik er nog eens overheen met Versamark inkt. Daarna strooide ik er embossingpoeder Iredescent Ice (retired) overheen en verhitte het. Hierdoor komt er een klein glitterlaagje op de cijfers, wat een een diamant effect geeft op de cijfers. Op de foto is dit helaas niet zo goed te zien.


Voor de tekst in de banner gebruikte ik een stempel uit de Nederlandse set Recht uit 't Hart (# 143204). Kijk voor meer informatie over deze en andere Nederlandse set op de pagina Nederlandse stempelsets bovenaan deze site.

Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:
Voor besteldata (elke zaterdag) zie data rechts op deze website. Heeft u vragen over gebruikte materialen, neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl



1 opmerking:

Je@net zei

Wat blijft dit toch een prachtige set. Erg mooie kaart geworden, Yvonne!