maandag 15 augustus 2016

Today is the perfect day... - Kaartenbuffet augustus

Hallo en goedemorgen! Leuk dat je weer even langskomt op mijn website. 

Vandaag twee kaartjes gemaakt met de Bunch of Blossoms stempelset en de bijpassende Blossom Builder Punch. Deze bundel heeft zoveel leuke mogelijkheden. 


De rand van het Whisper White Cardstock maakte ik met een nieuwe pons: Best Badge. Het is geen rand pons, maar je kunt 'm daar wel heel goed voor gebruiken. Altijd leuk als producten meerdere mogelijkheden heeft :-). 


Bij het het kaartje hierboven is de bloem weer op een heel andere manier opgebouwd. De blaadjes zijn gestempeld, geponst en daarna als complete bloem opgebouwd. Ik heb ik het cardstock bewerkt met een nieuwe embossingfolder: Petal Burst (#141493)

In de jaarcatalogus staan een aantal 'Suites'. Dat is een overzicht waarbij stempels, papier en kleuren al helemaal voor je op elkaar afgestemd zijn. Op pagina 138 vind je de 'Blooms & Bliss- Suite'. Maar je kunt uiteraard ook je eigen combinaties maken en de stempels vervangen voor een andere set. Zo combineerde ik bij deze kaart het geweldige Blooms & Bliss Designer Series Paper met de Bunch of Blossoms stempels



****KAARTENBUFFET****
Dit is tevens één van de kaarten die je kunt maken tijdens het kaartenbuffet op vrijdag 26 augustus 2016. Het buffet is van 19.30 - ca. 22.00 uur. En je maakt 5 kaarten naar keuze. Het hele menu kun je {HIER}  vinden. Er zijn nog 4 plaatsen vrij, dus geef je op! 
E-mail: mail@stampinclubnederland.nl


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Zie voor besteldata (elke zaterdag) de rechterzijde van deze website. Heeft u vragen over de gebruikte materialen, neemt u dan gerust contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl

1 opmerking:

Je@net zei

Weer twee prachtige kaarten, Yvonne!