dinsdag 20 september 2016

Mini-album en heel veel kerstkaartjes - Project Life

In het bericht van afgelopen zondag liet ik jullie al wat kaartjes zien, die ik maakte met de leuke kaartjes uit de Hello December 2016 Project Life Card Collection (een hele mond vol...)

Zoals beloofd, vandaag nog veel meer leuke kaartjes voor de kerst. 



Ik heb de hier en daar de kaartjes gecombineerd met stempels en stansen uit de kerst- en jaarcatalogus. Dit prachtige papier met de takjes is het Fancy Frost Specialty Designer Series Paper. Het papier is geëmbost en het pakket bevat 12 vellen met 6 verschillende patronen. Super mooi en heel subtiel!



Ik heb voor de teksten ook verschillende sets gebruikt, zoals Oh, What Fun en de hostess-set Time of Year beiden uit de jaarcatalogus.


En de klokken en hulstblaadjes uit de sets Seasonal Bells en Holly Berry Hapiness.


Tenslotte, nog even het mini-album dat ik maakte. 
En waarin ik de kerstfoto's van dit jaar in ga verwerken.







Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:




Geen opmerkingen: