vrijdag 21 oktober 2016

Designer Series Paper Challenge

Hallo en goedemorgen! Het is lekker weekend....
Hebben jullie nog plannen? Ik heb alles gepakt en ga vanmiddag een stempel-party geven voor 6 dames. Dat wordt weer een gezellige, creatieve middag. Ik hou nog even voor me wat we gaan maken. Maar ik zal dat later deze week uiteraard op m'n blog laten zien.

Nu eerst een berichtje, waar de kaartjes van anderen centraal staan. Naar aanleiding van de Designer Series Paper actie van deze maand, leek het me leuk om een challenge te doen. En ik riep iedereen -die dat leuk vond- op om ook mee te doen. Het berichtje  MET de leuke aanbieden van deze maand, kun je <HIER> nog eens nalezen.

In totaal werden er door 3 deelnemers, 5 kaartjes ingezonden. Dat is niet zoveel...Ik vind het  dan ook ontzettend leuk dat Hermien, Gerrie en Marja de moeite hebben genomen om mee te doen. Dank jullie wel! Hieronder zie je de ingezonden kaartjes:

Marja

Marja



Gerrie

Gerrie


Zoals gezegd verloot ik onder de inzenders een pak cardstock (24 vel) 
naar keuze t.w.v. € 9,75. En zo'n zelfde pakket is er voor de mooiste inzending. 
En dan nu de uitslag:

De winnaar van de verloting is:

Gerrie

Het was moeilijk om te kiezen, want ik vind ze allemaal hartstikke leuk. Maar tot mooiste inzending is gekozen de kaart met de bloemen heeft en die is van:

Marja

De kleurencombinatie is erg mooi en vrolijk (daar hou ik van :-)) en de details zoals het takje, bloemetjes en verkreukelde stukje cardstock als soort van lintje sprong eruit.

Jullie mogen beiden een pakket cardstock kiezen. Van harte gefeliciteerd!!

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne




Geen opmerkingen: