zondag 2 oktober 2016

StampinClub Uitdaging - Designer Series Paper




Hallo en leuk dat je weer even langskomt.
Vandaag heb ik een leuke uitdaging bedacht in het kader van de Designer Series Paper Sale. Zoals je hebt kunnen lezen ontvang je deze maand bij aankoop van 3 pakken Designer Series Paper 1 pak -naar keuze- GRATIS!

Als je een echte fan bent van Designer Papier dan mag je deze actie niet missen. Ga voor een overzicht van de papierseries naar de flyer door op de button links op deze website te klikken.

Maak kans op een leuke prijs!
Ik ben benieuwd welke creaties jullie maken met het Designer Series Paper van Stampin' Up! en daarom heb ik een leuke uitdaging bedacht. Wat moet u doen?

1. Maak uw mooiste kaart met Designer Series Paper van Stampin' Up!
2. Gebruik hierbij 1 van de volgende sketches als basis:
Cardsketch_1.png
Cardsketch_2.png
Cardsketch_3.png
3. Stuur uw kaart(en)* uiterlijk 15 oktober per e-mail o.v.v. van uw naam naar:
mail@stampinclubnederland.nl* max. 2 kaarten per persoon

4. Alle inzendingen plaats ik de week erna op mijn website/ facebookpagina

Onder de inzenders verloot ik een pak Cardstock (24 vel) 
naar keuze t.w.v. € 9,75
Daarnaast is er voor de mooiste inzending ook een prijs!


Zegt het voort....

Hieronder nog wat ideetjes ter inspiratie:




Ik ben heel benieuwd. Veel succes!




Geen opmerkingen: