zondag 27 november 2016

Stampin' Up! Kinda Eclectic: Dank-je-wel-kaartjes





Goedemorgen op deze laatste dag van het weekend. Wat vliegt de tijd! 
Ik hoop dat jullie een lekker weekend hebben gehad. 

Na een week van kerstkaartjes even weer iets anders, hoor. Deze kaartjes maakte ik voor degenen die bij mij een bestelling plaatsten afgelopen maand. Het zijn leuke - bijna zomerse- kaartjes geworden:


De basis is Smoky Slate Cardstock en het Neutrals Designer Series Paper. Dit combineerde ik met de 2016-2018 In Color kleuren: Sweet Sugarplum, Peekaboo Peach en Flirty Flamingo. Een mooie combinatie!


Voor de kaartjes heb ik stempelsets gebruikte, die alweer even geleden beïnkt waren. Leuk om die weer even te gebruiken, want ze zijn supermooi! Het zijn Kinda Eclectic en de bloemetjes uit de Petite Petals set. Op de bloemetjes plakte ik nog de 2016-2018 Enamel Shapes.



 Gebruikte materialen:
Voor informatie & Bestellingen kunt u mailen naar: mail@stampinclubnederland.nl



1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie kaarten, Yvonne!