donderdag 1 december 2016

Koopjes jagen bij de Eindejaars uitverkoop - Stampin' Up!


Het einde van het jaar is alweer bijna in zicht. 
Bij Stampin' Up! kun je vanaf vandaag profiteren van de eindejaars-uitverkoop met kortingen op producten tot wel 60%! Dus mocht je nog op zoek zijn naar een cadeau voor de kerst. Dan is het raadzaam niet te lang te wachten, want er geldt: OP=OP.

Het snelst bestel je via mijn Webshop 
(Betaling alleen met creditcard). 

Maar uiteraard kun je me ook mailen op: mail@stampinclubnederland.nl 
Ik zorg er dan voor dat de spulletjes (indien voorradig) direct vanuit het magazijn naar je worden verzonden. De betaling maak je gewoon over per bank. Snel, makkelijk en simpel!

De eindejaars-uitverkoop loopt tot en met 3 januari 2016
Voorjaarscatalogus
Ondertussen zijn we achter de schermen ook alweer bezig met het voorjaar. Want de nieuwe voorjaarscatalogus gaat 4 januari 2017 live. 

De voor-bestelling uit de nieuwe catalogus is inmiddels geplaatst. Ik ga daar de komende maand lekker mee aan de slag, om me voor te bereiden op het nieuwe jaar. 

Tevens heb ik een hele stapel nieuwe voorjaarscatalogussen besteld. 
Wil je ook een voorjaarscatalogus ontvangen? Mail me dan even: mail@stampinclubnederland.nl
Ik zorg ervoor dat je een exemplaar per post ontvangt. 

Ben je geen vaste klant? Dan vraag ik hiervoor een vergoeding van € 3,50 (incl. verzenden). Dit bedrag krijg je retour, wanneer je een bestelling via StampinclubNederland plaatst.

Plaats je in de maand december een bestelling? Dan ontvang je de catalogus, geheel gratis,  tegelijk met je bestelling. Dit geldt alleen voor bestelling die per e-mail zijn geplaatst.



Tot stempels!

Yvonne


Geen opmerkingen: