vrijdag 17 februari 2017

Cadeauverpakking Balloon Pop-Up thinlits dies


Hallo en goedemorgen! Vandaag is de laatste dag van de week en voor mij is het weekend al een beetje begonnen. Straks ga ik lekker even aan de slag met stempels, inkt en papier. En vanavond ga ik naar een workshop op locatie. Dat wordt vast en zeker weer een gezellig stempelfeestje.


De kinderen moeten nog 1 dagje naar school en dan hebben ze heerlijk een weekje vrij. En vandaag hebben ze ook feest, want het is 'juffendag'. Een dag waarop alle juffen tegelijk hun verjaardag vieren. En daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Ik maakte daarom deze gezellige 'kadoosjes' en stopte er wat lekkere chocolade in. Dat valt altijd in de smaak.

Het is een hele stapel geworden zoals je ziet. Niet dat ik zoveel kinderen heb ;-). Maar elk kind heeft 2 juffen voor de klas.


Het idee voor dit doosje kwam ik tegen op Pinterest en is afkomstig van Kelly Acheson.
Het is gemaakt met behulp van de Balloon pop-up Thinlits Dies. Deze stans is zooo leuk en je kunt er zoveel dingen mee doen... Je kunt het in dit fimpje van Stampin' Up! bekijken.

In het fimpje hieronder zie je hoe ik het doosje heb gemaakt:


Toevoeging: het stuk Whisper White is 8,5cm x 12,5 cm


Als je ook leuke projectjes wilt maken, dan kun je aankomend weekend meedoen met de verzamelbestelling. Hieronder vind je de gebruikte materialen. Als je voor de Balloon Adventures bundel gaat (stempels en stansen) ontvang je 10% korting en bovendien mag je een GRATIS product uit de speciale Sale-a-Brationfolder kiezen.

Gebruikte materialen:





2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een super leuke doosjes, Yvonne. De juffen zullen blij verrast zijn!

Thea zei

mooi Yvonne

Groetjes thea