zaterdag 4 maart 2017

That's the Tag - Stampin' Up!

 Het is weekend! Lekker weer een paar dagen vrij. Heb jij nog plannen? 
Vandaag hebben we feest, want onze dochter Thirza wordt alweer 12 jaar. En morgen hebben we een lekker rustig dagje. 

In mijn vorige berichtje vertelde ik al dat ik een aantal achtergrondjes maakte met de aquareltechniek en er daarna kaartjes van maakte. Hieronder een heel ander kaartje dat eruit kwam rollen.....


Met de stempels That's the Tag en de Timeless Tags Thinlits Dies maakte ik deze kaart. De set is als bundel verkrijgbaar met 10% korting.

De stansen bevatten een aantal leuke labels, die je met behulp van de stempels en andere stansen nog leuker kunt maken. Ik gebruikte de stansen om ze uit een stuk Whisper White Cardstock te stansen en plakte er het aquarel achtergrondje achter. Daardoor komen de kleuren door de uitgestanste delen tevoorschijn. Dat geeft een superleuk effect.


Ook mijn dochter maakte een leuke kaart met haar gemaakte achtergrondje. En die wil ik natuurlijk ook even laten zien. Want ze was er heel trots op....en terecht :-) **trotse mama**

Die leuke glitter vlinders komen trouwens uit het pakketje glitterpapier uit de Sale-a-Bration collectie. Die kun je GRATIS kiezen bij besteding van € 60,00


Een fijne dag vandaag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:





Geen opmerkingen: