vrijdag 14 april 2017

Live, Laugh, Love - Stampin' Up! Beautiful You

Hallo en leuk dat je even langskomt op deze Goede Vrijdag. 
Een lekker lang weekend staat voor de deur. Heerlijk! 

De stempelset Beautiful You staat in de Lentecatalogus (pagina 24) en is één van mijn favoriete sets. Je kunt er veel verschillende projecten mee maken en eindeloos combineren met andere stempels, papiertjes en technieken. De teksten die erbij zitten zijn ook erg mooi en weer eens iets anders dan anders.


De kaartjes hierboven en -onder maakte ik alweer een poosje geleden. Maar heb ik hier nog niet laten zien. Dus bij deze. Ik heb de stempels van de dames gecombineerd met papier uit de serie Serene Scenery en Floral Boutique Designer Series Paper.

Op de eerste kaart heb ik de afbeelding gestempeld op een stuk Serene Scenery Designer Series Paper. Zo lijkt het alsof de dame op het strand danst. De tekst heb ik gestempeld en gestanst met de Stitched Shapes Framelits.


Voor de tweede kaart heb ik een strook Floral Boutique  Designer Series Paper op een basiskaart geplakt. De dame stempelde ik een keer op Whisper White Cardstock en stanste ik met de Stitched Shapes Framelits. Daarna stempelde ik de dame nog een keer op Designer Papier. Ik knipte het jurkje uit en plakte deze op de dame die ik als eerste stempelde. Deze techniek heet de Paper Piercing Techniek. En op deze manier kun je de dame(s) uit de stempelset op veel verschillende manieren 'aankleden'.


Het laatste kaartje heb ik nagemaakt van een swap die ik ontving van een teammaatje tijdens een bijeenkomst. Erg mooi vond ik deze Easelkaart.



Alvast hele fijne Paasdagen en 

tot stempels!

Yvonne

PS. Kom je a.s. zondag 16 april ook paaseieren zoeken op de website? 

KLIK HIER VOOR DE LIJST MET UITLOPENDE PRODUCTEN


Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Neem dan contact met mij op: mail@stampinclubnederland.nl. Ik help je graag!


1 opmerking:

Je@net zei

Wat een prachtige kaarten, Yvonne!