zondag 7 mei 2017

Een meisje geboren! - Hello, baby....


Hallo en leuk dat je even langskomt! 
Vandaag even iets heel anders, namelijk een geboortekaartje


Een klant van mij werd onlangs voor het eerst oma. Dat is natuurlijk een bijzondere gebeurtenis en daarom een kaartje waard. Ik stuurde de trotse opa en oma dan ook bovenstaand kaartje.
  

En ook voor de trotse papa en mama had ik een kaartje gemaakt.

Voor beide kaartjes gebruikte ik de set Baby Bear. Die won ik ooit met een Stampin' Up! - event (inmiddels een jaar geleden), maar had ik nog nooit gebruikt (oeps...!). Maar gelukkig komt deze mooie set gewoon weer terug in de nieuwe catalogus. Dus nieuwe ronde, nieuwe... 

De stempelset is een zgn. 3-stap stempelset. Waarbij de beer in 3-lagen en meerdere kleurtinten wordt gestempeld. Op deze manier krijg je een prachtige afdruk, zo lijkt het alsof de beer 'tot leven komt'.

Zoals je ziet gebruikte ik voor beide kaartjes andere tinten bruin, waardoor je een heel andere uitstraling krijgt. Voor de bovenste kaart zijn dit wat donkerdere tinten (Crumb Cake en Early Espresso)Voor de onderste kaart zijn dit wat lichtere tinten (Sahara Sand, Tip Top Taupe, Crumb Cake). 


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Zijn er vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neemt u dan gerust contact met mij op: mail @stampinclubnederland.nl


1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke babykaarten, Yvonne!