donderdag 27 juli 2017

Stempeltechniek: Embossing Pasta #2

In een eerder blogbericht liet ik een kerstkaart zien, die ik maakte met behulp van Embossing Pasta en Dazzling Diamonds Glitter. Je kunt het bericht {HIER} teruglezen.

Deze kaart was een voorbeeld voor de techniekworkshop van afgelopen vrijdag. Uiteraard was dat niet de enige kaart. We maakten er in totaal 3: 


Dit was de eerste kaart, waarbij we de Embossing pasta aanbrachten met behulp van de sjabloon met de steentjes. Daarop de deur uit de Nederlandse stempelset Thuiskomen.
De deur is ingekleurd met inkt en een waterkwastje. De kerstkrans is ingekleurd met de Stampin' Write Markers.


Daarna liet ik zien hoe je de Embossing pasta ook kunt kleuren en zo dus helemaal naar wens kunt aanpassen. Deze achtergrond combineerde ik met de kerstklokken uit de stempelset Seasonal Bells.


De tekst komt uit de set Sentimenten. 
Wist je dat we inmiddels maar liefst 6 Nederlandstalige sets in de collectie hebben?!
Je kunt ze {HIER} vinden.

Er zijn heel veel mogelijkheden met de Embossing pasta. Zo kun je met de stansen uit je collectie ook zelf sjablonen maken.
Het was weer een geslaagde workshop ochtend. Na de zomervakantie gaan we verder met het vervolg van de serie. Heb je ook zin om mee te doen? Dan kun je me mailen: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:
Heb je vragen over de gebruikte materialen of wil je bestellen? Stuur me gerust een mail: mail@stampinclubnederland.nl



1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie kerstkaarten, Yvonne!