woensdag 6 september 2017

Cadeauverpakkingen - Voor Elke Gelegenheid


Onlangs maakte ik voor iemand een heel aantal cadeauverpakkingen, 
waarin je een chocoreep kunt doen.


Voor deze exemplaren gebruikte ik 2 vellen van het Designer papier Color Theory PaperstackDit pakket bevat mooie papiertjes die heel goed gebruikt kunnen worden voor achtergronden op kaarten en verpakkingen


Ik combineerde dit met de nieuwe Nederlandse stempelset Voor Elke Gelegenheid.
Een supergaaf setje, die ook perfect is voor Scrapbookalbums.




Tot slot nog een versie, waarbij ik het Designer Series Paper Stack uit de In Colorcollectie van vorig jaar gebruikte als achtergrond.


Aan de binnenzijde is er nog plek om een boodschap aan de ontvanger te schrijven.


Hieronder nog even de gebruikte materialen.

Een fijne dag vandaag 

en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen over de gebruikte materialen of wilt u bestellen? Neem dan gerust contact met mij op. Ik help u graag verder. E-mail:mail@stampinclubnederland.nl

2 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke weggevertjes heb je zo gemaakt, Yvonne!

Thea zei

Leuke verpakking leuk om kado te geven groetjes thea