donderdag 21 december 2017

De laatste kerstkaarten...


Nog heel even en dan begint de Kerstvakantie. 
Heerlijk even twee weekjes vrij genieten met het gezin.
Maar er moet nog even e.e.a. geregeld en gedaan worden voordat het zover is.
De laatste loodjes...en die zijn meestal het zwaarst ;-).


De kerstkaarten zijn de deur uit. In dit bericht een aantal heel verschillende kaartjes die ik afgelopen week maakte. Hierboven een kaart waarvoor ik de serie Christmas Quilt gebruikte. Deze bestaat uit een stempelset, stansen en papier.



Voor dit kaartje gebruikte ik de set Good Tidings. Ik stempelde de hulsttakken op het muziekpapier.



En de laatste kaart is een iets andere variant op de kaart die ik {in dit bericht} al liet zien.

Alle producten zijn nog tot en met 2 januari verkrijgbaar (zolang de voorraad strekt). 
Daarna zullen ze uit de collectie gaan en niet meer bestelbaar zijn.
Mocht je nog interesse hebben in bepaalde producten, die straks uit de collectie zijn, stuur me gerust een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl



Op mijn Facebook pagina StampinClubNL plaats ik ook regelmatig (andere) berichtjes en projectjes. Als je op de hoogte wilt blijven kun je de pagina 'liken'.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne




1 opmerking:

Je@net zei

Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt, Yvonne!