woensdag 28 februari 2018

Je bent geweldig - In de bloemetjes zetten

Een poosje geleden organiseerde ik voor mijn teamleden een leuke uitdaging. 
Ik stuurde ze een pakketje met een aantal leuke designer papiertjes & cardstock,
met daarbij de uitdaging om er een leuk kaartje van te maken.


Zelf maakte ik er deze twee kaartjes van.
De basis is een stuk Tranquil Tide Cardstock, dat ik combineerde met Pool Party Cardstock en het prachtige Designer Series Paper A Whole Lot of Lovely.



Ik combineerde er de Nederlandse stempelset In de Bloemetjes zetten bij.
Wat een prachtige en leuke set is dat, zeg! 


Iedereen die een kaartje had gemaakt, plaatste deze op onze Facebook-teampagina.
Ontzettend leuk om te zien wat iedereen ervan gemaakt had en allemaal zo verschillend.
De challenge werd enthousiast ontvangen en zullen we zeker nog een keer organiseren.

Ook jij kunt deel uitmaken van ons gezellige team:
Je ontvangt 20-25% korting op je Stampin' Up! aankopen en nog veel meer leuke extra's.
Als je instapt voor 31 maart a.s. profiteer je van extra producten in je startpakket.
Ik vertel je er graag meer over: mail@stampinclubnderland.nl

Tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Voor vragen, advies en/of  bestellingen kun je contact opnemen: mail@stampinclubnederland.nl






1 opmerking:

Je@net zei

Leuke kaarten heb je gemaakt, Yvonne!