zondag 11 maart 2018

Lots to love Box - Cadeauverpakkingen #2


Zoals beloofd in het vorige bericht, hierbij nog een tweetal cadeauverpakkingen, die ik maakte met de Lot to Love Box Framelits.


Ik gebruikte hiervoor Rich Razzleberry Cardstock en stanste de basis 4x uit.
Daarna plakte ik deze aan elkaar en vormde dit leuke vierkante doosje.
Het doosje is bijna 10 cm hoog en 7,5 cm breed.

Ik beplakte het doosje met de Painted with Love Specialty Designer Series Paper.



Tot slot nog een laatste doosje dat ik maakte met de Lots to Love Box Framelits.
Hiervoor stanste ik de basis 1x en zette wat extra rillijnen om dit schattige doosje te maken.


Er past precies een mini-Rittersport in of ander lekkers natuurlijk :-).


Leuk dat je even kwam kijken.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Tot en met 31 maart 2018 nog gratis producten kiezen bij besteding van elke € 60,00.
Meer informatie: 
mail@stampinclubnederland.nl


Gebruikte materialen:




1 opmerking:

Je@net zei

Deze zijn ook al zo leuk geworden, Yvonne!