dinsdag 6 maart 2018

Picture Perfect Pop-Up kaart in een doosje


Hallo en leuk dat je weer even langskomt.
Ik vind het leuk om kaarten en projecten te maken met een interactief detail of een bijzondere vouw. Onlangs maakte ik deze Pop-Up kaart in een doosje. Super om te doen!



De verpakking schuif je open met behulp van het lint en als je 'm er helemaal uittrekt komt de pop-up kaart als een 'duveltje' uit het doosje. Gaaf, toch?


Zowel voor de verpakking als de kubuskaart heb ik het gave Picture Perfect Party papier gebruikt. Dit papier heeft aan 1 zijde feestelijke fotografische afbeeldingen, zoals ik gebruikte op de verpakking. En aan de andere kant vrolijke patroontjes, die ik gebruikte op de kubuskaart.


Ik combineerde het papier met de stempelset Picture Perfect Birthday.


Op een aantal zijden knipte ik de fotografische afbeeldingen uit en plakte ze op.


Binnenkort:  Workshop Pop-Up kaart in een doosje
Lijkt het je leuk om deze bijzondere, interactieve kaart ook te maken?
Binnenkort plan ik een workshop, waarbij we dit project gaan maken.
Stuur me dan een mail en ik hou je op de hoogte.
mail@stampinclubnederland.nl 

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Tot en met 31 maart 2018 nog gratis producten kiezen bij besteding van elke € 60,00.
Meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl


Gebruikte materialen:


Geen opmerkingen: