zondag 11 juni 2017

In Colors 2017-2019 meets Delightful Daisy

Elk jaar opnieuw kijk ik uit naar de nieuwe kleurencollectie -de In Colors- van Stampin' Up! Het zijn altijd trendy kleuren: je komt de kleuren overal in de winkels tegen. Bovendien zijn de 5 kleuren onderling goed te combineren. Maar ook met de bestaande kleurencollectie kun je prachtige kleurencombi's maken. 

De ene keer moet ik wennen aan de nieuwe kleuren. En de andere keer ben ik op slag verliefd. Dat laatste gebeurde toen ik de In Colorcollectie 2017-2019 zag! Wat een prachtige kleuren! 

Naast combinaties met andere kleuren, kun je de kleuren ook heel goed alleen gebruiken. Combineer met een basiskleur zoals wit. Hieronder zie je de kaartjes die ik afgelopen week maakte met de nieuwste kleuren. Zijn ze niet mooi!

De inspiratie voor deze kaart vond ik overigens bij mijn Amerikaanse collega: BJ Peters.

Welke is jou favoriete kleur?

Tranquil Tide

Berry Burst

Fresh Fig

Powder Pink

Lemon Lime Twist


Ook verliefd geworden op de kleuren en op deze kaarten?
Ontvang de werkbeschrijving (in CM) van deze kaart, door je aan te melden voor de 
In Colorclub 2017-2019. Deze start 26 juni a.s.

Het is dé ideale manier om de complete collectie nieuwste kleuren bij elkaar te sparen voor een schappelijk bedrag per maand. Perfect voor de beginnende Stampin' Up! fan en/of stempelaar.

Het abonnement duurt 5 maanden en stopt daarna automatisch.
Je krijgt bovendien GRATIS lint en een pak cardstock (30,5 cm x 30,5 cm). En er zijn nog meer leuke extra's. Mail me voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl

***In Colorclub***

En er zijn nog slechts 2 plekjes vrij.


Klik {HIER} voor meer informatie

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

Gebruikte materialen:
Heeft u vragen of wilt u materialen bestellen? Neem contact met mij op per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl. Ik help u graag op weg.








1 opmerking:

Je@net zei

Leuke frisse kleuren en erg mooie kaarten, Yvonne!