donderdag 19 oktober 2017

Het eerste kerstkaartje dit jaar...



Het eerste kerstkaartje van dit jaar is een feit!
Nou, ja...niet helemaal de eerste. 
Maar wel de eerste met de stempels en stansen uit de wintergids. 
Gecombineerd met het papier uit de jaarcatalogus.


Voor deze kaart gebruikte ik een stuk Cherry Cobbler (15 cm x 29,7 cm).
Deze is gerild op 3,5 cm - 11 cm en 18,5 cm

Daarna heb ik de panelen beplakt met de verschillende printjes uit de Be Merry papierlijn.
Aan de binnenkant heb ik nog een paneel van Whisper White Cardstock geplakt en deze bestempeld met de verschillende stempeltjes uit de stempelset.
Ik heb hiervoor de Stampin' Write markers gebruikt.
(Helaas ben ik vergeten hiervan een foto te maken..grr)


Voor de afwerking koos ik voor de stempels en stansen van de Carols of Christmas.
De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Sentimenten.

Kerstkaartenbuffet
Op vrijdag 17 november is er weer een kaartenbuffet met het thema Kerst.
Van 10.00 tot 12.30 uur, maken we 5 kerstkaarten.
Deze kaarten mag je zelf kiezen uit een menu van 10 kaarten.
Er zijn nog een paar plekjes vrij.
Opgeven kan per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne


Gebruikte materialen:




1 opmerking:

Je@net zei

Een goed begin is het halve werk, Yvonne. Erg mooie kerstkaart om mee starten. Succes met de rest van de kaarten!