zondag 15 april 2018

Verslagje On Stage Utrecht april

Hallo! Het is alweer een week geleden sinds On Stage Utrecht vorig weekend.
Wat vliegt de tijd, zeg. Ik kijk altijd weer uit naar dit evenement dat speciaal voor Stampin' Up! demonstratrices, twee keer per jaar, wordt het georganiseerd.


Op vrijdagmiddag vertrok ik met teammaatje Carine richting Utrecht. 
We hadden een kamer geboekt in het hotel, waar het evenement gehouden werd. 
Want het feestje begon voor ons al op vrijdagavond tijdens Centre Stage. 
En op zaterdag begon de dag ook alweer vroeg. 


Centre Stage is een speciale avond, waar de demonstratrices die 
de titel Silver Elite of hoger hebben gehaald voor worden uitgenodigd.


Vanwege het 30-jarig bestaan van Stampin' Up! dit jaar, was het thema 'The Eighties'.
We werden gevraagd om in stijl te komen. Het was ontzettend leuk om te zien, dat iedereen er werk van gemaakt had en helemaal in jaren '80 stijl was. 


Tijdens de avond konden we genieten van een heerlijk buffet en kregen we de nieuwe jaarcatalogus voor het eerst in handen...leuk, leuk, leuk!




Aan het einde van de avond zijn we met de hele groep nog even op de foto gegaan.
 

Daarna lekker onze bedjes in, want de dag erna hadden we een drukke dag voor de boeg.


De andere teamleden waren ook op tijd gekomen. 
We zitten er helemaal klaar voor!


De hele dag hebben we genoten van inspirerende en leuke presentaties, 
een lekkere lunch,  veel nieuwe informatie en verlotingen.


En omdat ik mijn 5-jarige jubileum vierde dit jaar, werd ik ook nog in het zonnetje gezet :-).


In de middag werden we nog getrakteerd op een heerlijke cupcake


De dag vloog voorbij. 
Aan het einde van de dag hebben in het restaurant nog even 
heerlijk gegeten en nagepraat over de dag.



Thuis gekomen heb ik het tasje, dat we cadeau kregen uitgepakt.
En wat zijn we weer verwend door Stampin' Up!
O, wat is het toch fijn...om een Stampin' Up! demonstratrice te zijn :-)




Inmiddels ligt mijn verlanglijstje voor de nieuwe catalogus klaar en 
kan de eerste bestelling elk moment binnen komen.

Ben je ook gek op de producten van Stampin' Up! 
Dan kun je er de volgende keer misschien ook bij zijn.
Neem gerust contact met mij op voor meer informatie: mail@stampinclubnederland.nl

In het volgende bericht, laat ik je het cadeautje zien dat ik voor Carine maakte.
En de leuke projectjes en cadeautjes, die ik zelf heb gekregen.

Voor nu een fijne dag en tot snel!

Yvonne










Geen opmerkingen: